De redactie van deze website wenst alle buren een fijne 21 juli! Naar goede gewoonte zal er wellicht iemand op het lumineuze idee komen om uitgerekend vandaag het gras te maaien. Hoewel dat misschien niet bijzonder solidair is met de patriotische buren, hebben wij uiteraard alle begrip voor het feit dat voor sommigen een onberispelijke pelouse de hoeksteen vormt van een evenwichtig bestaan. Diversiteit en tolerantie! Vive la monarchie! Vive la Belgique!